Essence Juice it! trend edition

szerda, április 20, 2016 Arabella 8 Comments

Én próbálom szeretni az Essence-t, és az utóbbi időben nem is volt ezzel gond, viszont néha-néha felbukkannak olyan termékek vagy trendkiadások, amikből érzem, hogy már nem én vagyok a márka célcsoportja. A Juice it! pontosan ilyen.


01 cherry cherry lady, 02 a melon miles away

Időnként szívesen használok színezett ajakápolót, és a cseresznyésnek talán még a színe is megfelelő lenne, viszont ez a csomagolás elég kamaszlányos... vagy még inkább: kislányos. Persze túl lehet lépni ezen, de én most nem érzek rá késztetést. :)

01 pretty, with a cherry on top

Ajakra egy tégelyes balzsam is jön: ennek is kislányos a külseje, de ez már inkább értékelhető, igaz, néhány éve nagyon hasonlót vettem már más márkától. 

 
01 i love you cherry much, 02 you´re one in a melon

A fényes, áttetsző (kontúrozásra szánt!) ajakceruza az, amit nem igazán tudok hová tenni. Ha fényes, legyen ducibb, és rúzs- vagy szájfényértékű, ha klasszikus ceruza, akkor viszont határozott vonalak húzására legyen ideális.
 
01 you´re one in a melon, 02 give peach a chance

A pirosítók már egy fokkal szimpatikusabbak: a pink pont egy olyan árnyalatnak tűnik, ami szinte mindenkinek jól áll, mégis ritkán találni ilyet a drogériákban. 

 01 i love you cherry much, 02 you´re one in a melon
03 orange is the new black, 04 peach dreams are made of this

A jelly lakkok előretörését nem tudom mire vélni, de az igaz, hogy ehhez a gyümölcsös világhoz pont illenek. 

   01 easy peasy lemon squeezy

A körömdíszeket is keveseken tudom elképzelni, és az illatos mivoltuk sem igazán hozott lázba. 

 
 01 melon dollar baby

A hajkefe már annál inkább: ha csak minimális köze van a Tangle Teezer-höz, és kisebb attól, táskába dobós darabnak szuper lehet. :)

A kiadás része még egy cseresznyés parfüm is - a cseresznye pont az a jegy, amiért sokan rajonganak, másokat viszont teljesen hidegen hagy. Majd meglátjuk, mekkora sikere lesz. 

Nektek hogy tetszik ez a válogatás?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon vidám és színes, de ha meg is nézem, a parfümöt fogom csak megszaglászni, imádom a cseresznyét (jaj de kiszámítható vagyok... :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki szereti a cseresznyét, az általában nagyon. :) (Én az illatát nem különösebben kedvelem, de enni bármennyit meg tudok belőle.)

      Törlés
  2. Mivel ezek olcsó, színes termékek, naná, hogy a fiatalok a célcsoport. Engem mondjuk nem szokott zavarni a játékos külsejű kozmetikum, néha elcsábulok ilyesmire, az ajakápolóm is piros-fehér csavart színű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az Essence kétségkívül a fiatalokra fókuszál, de nekem ez most lett csak igazán szembetűnő. A kicsit komolyabb kiadásaik már jobban valóak nekem. :)

      Törlés
  3. Számomra nem is az a baj, hogy kislányos, sokkal inkább unalmas. Nyilván baromi nehéz állandóan valami újjal előrukkolni, de soknak is érzem a TE és LE kiadások számát, inkább lenne kevesebb, de az ütős. Nem is tudom, mikor volt utoljára olyan kollekció (és melyik), amiért odavoltam. Ebből a gyümisből leginkább a parfüm mozgat meg, odavagyok a gyümölcsös illatokért, még talán a fésű tetszik ezen kívül, de csak azért, mert cuki a külseje :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fésű nekem a kialakítása miatt tetszik - pontosabban azért, amilyennek gondolom. :)

      Törlés
  4. Nos, ha valamit ki kellene emelnem az amúgy (szerintem) unalmas kiadásból, az a pirosító lenne. Viszont olyan furcsa, krétaszerűek felvéve az ehhez hasonló Essence pirosítók, vagy én nem tudom szépen eldolgozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fénytelenek sajnos tényleg olyanok szoktak lenni. :/

      Törlés